Golfserie på Romerike

Vis kart

Klarsignal fra NGF og nasjonale myndigheter er nå gitt i forbindelse med Korona-epidemien, så det er med store glede vi kan invitere til golfserien!

Det er 2 spillere per lag. Lagene vil bli satt opp i avdelinger på 5 lag så langt det lar seg gjøre ut fra antall påmeldte lag. Det betyr at alle lag får minimum 4 kamper før eventuelt sluttspill. Golfutvalget forbeholder seg retten til å gjøre justeringer for å tilpasse antall påmeldte lag.

Serien spilles over 18 hull. Rundene spilles med ulik spillform; Stableford, Scramble, Bestball Four ball og Match. Puljevinnerne går videre til finale og møter en annen puljevinner. Finalen sponses av Golfutvalget. Vinner av finalen blir Romeriksmester 2020.

Hvem kan delta?

Alle over 15år som tilfredsstiller Norges Golfforbunds krav for spill på golfbaner

Bedriftsidrettslag         - Medlemmer av bedriftsidrettslag

Vennelag/Aktivitetslag og små bedriftsidrettslag - Enkeltpersoner kan danne bedriftsgrupper eller aktivitetsgrupper dersom de ikke har mulighet til å være medlem i et bedriftsidrettslag.
Tilknytningsavgift tilkommer.

Påmeldingsavgift: kr 1.400,- pr. lag.
Aktivitetslag/ vennelag må inngå en tilknytningsavtale, se priser
Greenfee betales direkte til banene.
NB! Påmeldte lag hefter for betaling etter påmeldingsfristens utløp!

Påmeldingsfrist 25. mai 2020

Seriestart uke 23.
Oppmannsmøtet vil skje via mail i slutten av uke 22. Vi kommer med en god del info i den forbindelse da det mye nytt vi alle må forholde oss til i forbindelse med Korona-epidemien.

Alle lag er forpliktet til å følge idrettens regelverk, derunder Norges Idrettsforbunds (NIF) og Norges Bedriftsidrettsforbunds (NBIF) lover, inkludert NIFs dopingbestemmelser.

Da vil vi få ønske gamle & nye lag hjertelig velkommen til en hyggelig Golfserie 2020!

Har du spørsmål så ta kontakt:

Liv Haugdal         – Mobil 470 26 890 – liv.haugdal@bedriftsidrett.no
Jarle H. Finstad – Mobil 482 31 075 – jar-h-fi@online.no